Subject: Vs: hulgimüüjate turuosad 2024 aastal
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: "Kart Tali" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 14:40:16 +0200

Tere

2024. aasta ravimistatistika on nüüd valmis ja saadan soovitud andmed:

Tekkivatele küsimustele vastan meelsasti.

Parimate soovidega
Janne Sepp
Ravimiamet
ravimiohutuse osakond
statistikabüroo spetsialist
Tel 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

Saatja: Janne Sepp
Saatmisaeg: reede, 31. jaanuar 2025 15:04
Adressaat: 'Kart Tali' <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: Vs: hulgimüüjate turuosad 2024 aastal

Tere

Saame need andmed väljastada veebruari teises pooles. 2024. aasta IV
kvartali ravimistatistika valmib eeldatavalt veebruari keskpaigaks,
misjärel koostame aasta kokkuvõtted.

Parimate soovidega
Janne Sepp
Ravimiamet
ravimiohutuse osakond
statistikabüroo spetsialist
Tel 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

Saatja: Kart Tali <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 31. jaanuar 2025 12:30
Adressaat: Janne Sepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: hulgimüüjate turuosad 2024 aastal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

soovime teada 2024 aasta hulgimüüjate top 10 Eestis ja nende turuosasid.

Tänades vastuse eest,

Kärt Tali

Kärt Tali
Market Access Manager
NORDICS

////////////////////

Bayer OÜ
Lõõtsa 12
11415 Tallinn
Estonia
Tel:       +372  52 73 658
E-mail:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Web:    <http://www.bayer.ee/> http://www.bayer.ee